معرفي برخي از جاذبه هاي معروف و خاص بهترين مقاصد گردشگري تركيه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 3 تير 1398
بازدید : 56
نویسنده : admin

 

در سال هاي اخير پيشرفت تركيه در صنعت گردشگري باعث شده تا جزء انتخاب هاي اول توريست ها باشد. بخصوص گردشگران ايراني به دليل آب و هواي خوب و همچنين امكانات رفاهي مناسبي كه در اين كشور مهيا شده به تركيه سفر مي كنند. از ديگر دلايل افزايش روز افزون سفر گردشگران به اين كشور هزينه به نسبت پايين اقامت، خريد و گشت و گذار در شهرهاي مختلف آن است.

 با اين كه چند صباحي است هزينه عوارض خروج از كشور بالا رفته؛ اما با اين حال باز هم تركيه از ارزان ترين مقاصد خارجي براي ايراني ها به شمار مي آيد. شهرهايي چون استانبول، آنتاليا، ازمير، كوش آداسي و ... همواره ميزبان گردشگران ايراني هستند.براي اطلاع از آخرين قيمت هاي تور آنتاليا مي توانيد به صفحه تور آنتاليا مراجع كنيد.

 

معرفي برخي از جاذبه هاي معروف آنتاليا

آنتاليا يكي از پربازديدترين شهرهاي تركيه به شمار مي آيد و اغلب اين شهر را براي سفر انتخاب مي كنند تا از تفريحات ساحلي استفاده كرده و از طبيعت لذت ببرند. تفريحاتي چون قدم زدن در سواحل، جنگل نوردي، آف‌رود، كشتي سواري و... در آنتاليا محبوبيت زيادي دارند؛ اما با اين حال ديدني هايي در آنتاليا به چشم مي خورند كه پيشنهاد مي كنيم در سفرتان به تور آنتاليا از آن ها نيز ديدن كنيد.

آمفي تئاتر آسپندوس | aspendosدر شرق آنتاليا، منطقه اي تاريخي به نام سريك (Serik) وجود دارد كه محل قرارگيري آمفي تئاتر آسپندوس آنتاليا است. اين آمفي تئاتر در ۷كيلومتري شمال شرقي سريك قرار دارد و گوشه اي از تاريخ تركيه را براي شما روايت مي كند. بد نيست بدانيد كه نام آمفي تئاتر آسپندوس و مناطق اطرافش در فهرست جهاني يونسكو به ثبت رسيده است و از مهم ترين ديدني هاي تاريخي آنتاليا به شمار مي رود.

دروازه هادريان | Hadrian's Gateاين دروازه در ميان مردم تركيه با عنوان اوچ قاپيلار شناخته مي شود و يكي از مهم ترين ديدني هاي تاريخي آنتاليا محسوب مي شود. دروازه هادريان آنتاليا در حقيقت قسمتي از ديواريست كه در گذشته دور تا دور شهر سريك كشيده شده بود. اين ديوار را با سنگ مرمر ساخته اند و سه قوس زيبا دارد. نام اين دروازه را به افتخار امپراتور روم هادريانوس (Hadrianus) انتخاب كردند. دروازه هادريان تنها دروازه به جا مانده از شهر باستاني سريك است.

آبشار دودن| Düden Waterfallsدر آنتاليا آبشارهاي متعددي وجود دارد كه از ميان آن ها دودن معروف تر است. آبشار دودن آنتاليا در واقع تعدادي آبشار است كه در كنار هم قرار دارند و براي ديدن شان بايد حدود ۱۲ كيلومتر به سمت شمال شرقي آنتاليا برويد.

پارك آبي لند آف لجندز | The Land of Legendsپارك هاي آبي متعددي در آنتاليا وجود دارند كه لند آف لجندز، آكوا، ريكسوس پرميوم و ددمان از مهم ترين آن ها هستند؛ اما در اين ميان پارك آبي لند آف لجندز از محبوبيت بيشتري برخوردار شده است. اين پارك آبي قسمتي از هتل لند آف لجندز محسوب مي شود كه اين روزها حسابي مشهور شده است. اگر در آنتاليا در جستجوي يك پارك آبي تمام عيار هستيد لند آف لجندز بهترين گزينه براي شما خواهد بود.

ساحل كنيالتي | konyaalti beachهمان طور كه قبل تر هم اشاره كرديم در آنتاليا سواحل متعددي وجود دارد كه بنابر سلايق تان مي توانيد يكي از آن ها را انتخاب كنيد. از ميان ساحل هاي كوچك و بزرگ آنتاليا كنيالتي يكي از محبوب ترين ها به شمار مي آيد. ساحل كنيالتي رستوران ها و مراكز تفريحي، درختان زيبا، پاركينگ امن، فضاي رمانتيك و پاكيزه و صندلي هاي آفتاب و... دارد و به مركز شهر نيز نزديك است.

موزه آنتاليا | Antalya Museumشايد جالب باشد كه بدانيد در شهر آنتاليا موزه هاي گوناگوني هم وجود دارند و با مراجعه به آن ها مي توانيد كمي بيشتر با تاريخ اين سرزمين آشنا شويد. در اين ميان موزه آنتاليا محبوب تر و جذاب تر است. اين مكان را با نام موزه باستان شناسي آنتاليا نيز مي شناسند. موزه آنتاليا وسيع است و ۱۳ سالن و نمايشگاه مختلف دارد.

پارك ملي كوپرولوكانيون | Köprülü Canyon National Parkاين پارك آبي در استان آنتاليا قرار دارد و مساحتش ۳۶۶ كيلومتر مربع است. آنتاليا هم سواحل زيبايي دارد و هم پارك ها و جنگل هاي گوناگوني؛ به افرادي كه علاقه مند هستند به قلب پارك هاي جنگلي آنتاليا بروند توصيه مي كنيم كه پارك ملي كوپرولوكانيون را از دست ندهند. ناگفته نماند كه از ميان اين پارك زيبا رودي بسيار ديدني با آبي زلال جريان دارد كه مكاني براي تفريحاتي چون رفتيگ و شناست.

 

 

جاذبه هاي ديده نشده استانبول

هنرهاي خياباني قسمت آسيايي استانبول: در محله تاريخي Yeldeğirmen در كاديكوي استانبول هر سال فستيوال نقاشي ديواري برگزار مي شود كه ديوارهاي خيابان اين محله به بوم نقاشي تبديل مي شود كه هنرمندان بر روي آثار هنري خلق مي كنند. زماني كه در اين محله قدم بزنيد تقريبا در بيشتر ديوارهاي اين شهر با نقاشيهاي ديواري رنگارنگي رو به رو مي شويد كه هر كدام زيبايي منحصر به خود را دارد و شما را با هنر مردم محلي اين منطقه آشنا مي كند.اين هنرهاي خلاقانه و زيبا براي گردشگران هنر دوست تور استانبولبسيار جالب و  جذاب خواهد بود.

مسجد زيرزميني سانجاكالار Sancaklar Mosqueيكي از مساجد استانبول كه احتمالا نام آن را كمتر شنيده ايد، مسجد زير زميني سانجاكالار است.مسجدي كه در يك دشت وسيع و محلي به نام بويوك چكمجه در حومه شهر استانبول قرار دارد. معماري مسجد زيرزميني سانجاكالار فوق مدرن و امروزي است و نشات گرفته از هنر معماري اسلامي و عثماني است و شركت معروف معماران امره آرولات كار طراحي و ساخت آن را بر عهده داشته است. نكته قابل توجه و جالب در معماري مسجد سانجاكالار اين است كه اين مسجد گنبد ندارد و شكل و ظاهر منارهاي آن شبيه ديگر مسجدها نيست.

پارك سلطان احمد Sultan Ahmed Parkدر بين اماكن توريستي استانبول، نام مسجد سلطان احمد را زياد شنيده ايد ولي به احتمال زياد نام پارك سلطان احمد را تا حالا نشنيده ايد. پارك زيبا و پر درختي كه در ميان دو مسجد مشهور سلطان احمد و اياصوفيه قرار گرفته است. اين پارك دنج با حوضچه اي زيبا در شب با وجود آبنما و روشنايهاي نورهاي گوناگون جلوه زيبايي را به پارك بخشيده است. براي گردشگران تور استانبول تعطيلات كريسمس پارك سلطان احمد مي تواند محلي باشد تا علاوه بر بازديد از دو جاذبه مشهور استانبول، در اين پارك نفسي تازه كرده و از فضاي دل انگيز آن لذت ببرنند. در قسمت شمالي پارك يك ستون سفيد مرمري قابل مشاهده است كه قدمت آن به دوران رم بيزانس مي رسد. علاوه بر آن در ميدان هيپودروم Hippodrome كه با نام ميدان سلطان احمد هم از آن ياد مي شود، يكي ديگر از آثار امپراطوري رومي ها قرار دارد كه در آن دوران مسابقات اسب دواني در آنجا برگزار مي شده است.

قلعه 7 حصار Yedikule Fortressقلعه 7 حصار يا يديكوله Yedikule Fortress و يا قلعه رومي حصار در نزديكي ساحل مرمره قرار دارد و يادگار دوران رم شرقي است. اين قلعه متشكل از  برج كوچك، سه برج اصلي و 13 برج نگهباني است.اين قلعه قديمي با وجود ساختار محكم بسيار ظريف ساخته شده است.ديوارهاي به جاي مانده اين دژ از منطقه محافظت مي كند. اين قلعه  بعد ها به معناي "قلعه ي واقع بر زمين رومي ها"، شناخته  شد. مي توانيد علاوه بر تماشاي اين دژ تاريخي، در اطراف آن قدم زده و از فضاي ديدني آن منطقه لذت ببريد.

خانه لئون تروسكي Leon Trotskyخانه لئون تروسكي Leon Trotsky (فرد انقلابي بلشويك و متفكر ماركسيست اهل كشور روسيه) كه به نام عمارت ياناروس نيز ناميده مي شود، خانه اي قديمي با قدمتي 150 ساله است كه توسط گياهان و خزه احاطه شده است.اين خانه از اماكن توريستي استانبول به شمار رفته و در جزيره بيوك آدا Büyükada و نزديك استانبول قرار دارد.لئون تروسكي زماني كه از روسيه تبعيد شده، در بين سالهاي 1929 و 1933 در اين خانه زندگي ميكرد.

 

 

بهترين جاذبه هاي گردشگري كوش آداسي

كوش آداسي يكي از مشهورترين بندرگاه هاي كشتي در تركيه است.در كنار تفريحات هيجان انگيز كوش آداسي، اين شهر پر از مراكز خريد نيز هست و به همين دليل در دهه هاي اخير به يكي از مهم ترين شهرهاي توريستي تركيه تبديل شده است. اما اشتباه نكنيد! تفريح در كوش آداسي فقط محدود به تفريح در سواحل زيباي آن نمي شود، بلكه اين شهر پر از آثار باستاني ديدني و مسحور كننده نيز هست كه بايد حتما از آن ها در طول سفرتان به كوش آداسي ديدن كنيد. از طرفي مناظر طبيعي كوش آداسي به قدري زيبا هستند كه در پايان سفر، دل كندن از آن ها حتما برايتان سخت خواهد بود. چنانچه مقصد سفر بعدي شما تور ارزان كوش آداسي بود، مي توانيد از اين مكان هاي كمتر ديده شده اين شهر نهايت لذت را ببريد.

جزيره پيگون: جزيره پيگون در غرب بندرگاه كوش آداسي واقع شده است و در آن يك قلعه بيزانسي متعلق به قرن 13 وجود دارد كه به زيبايي روي صخره هاي جزيره ساخته شده است. يك سري برج و بارو هم در قرن 19 در اين جزيره ساخته شده است كه ديدنشان خالي از لطف نيست. رفتن به جزيره پيگون براي يك قدم زدن لذت بخش و سرشار از آرامش كنار درياي زيباي مديترانه ايده آل به نظر مي رسد. از طرفي يك كافه دوست داشتني و جذاب در جزيره پيگون وجود دارد كه مي توانيد به آن جا برويد و در يك غروب رويايي با چشم انداز آسمان زيباي ساحلي، يك فنجان قهوه تركي ميل كنيد.

منطقه بندرگاه: جالب است كه بدانيد بيشتر اماكن گردشگري كوش آداسي در منطقه بندرگاه اين شهر زيبا واقع شده اند. كاروانسراي اوكوز كه توسط محمد پاشا در سال 1618 ساخته شده است، در منطقه بندرگاه كوش آداسي وجود دارد. نماي اين كاروانسرا در دهه 1960 ميلادي كاملا بازسازي شده است. همچنين مي توانيد به قسمت جنوب غربي بندرگاه برويد و خانه هاي قرن نوزدهم ميلادي را تماشا كنيد. اين خانه هاي زيبا حال و هواي سنتي دارند و بازديد از آن ها حالتان را بهتر مي كند. بعد از بازديد از خانه هاي زيباي اين منطقه، مي توانيد به بازار بندرگاه كوش آداسي برويد و در صورت تمايل سوغاتي بخريد.

ليديز بيچ (ساحل خانم ها): اين ساحل حدود 2 كيلومتر با شهر كوش آداسي فاصله دارد و يك عالمه تفريحات گوناگون و هيجان انگيز در آن براي توريستان مهيا شده است. شما مي توانيد در ليديز بيچ ورزش هاي آبي را امتحان كنيد و از ته دل بخنديد و يا به يكي از كافه هاي ساحلي برويد و ريلكس كنيد. همچنين مي توانيد يك چتر ساحلي اجاره كنيد و چند ساعت آرامش بخش را در كنار ساحل سپري كنيد. تابستان ها اين ساحل بسيار شلوغ است، اما روزهاي وسط هفته به نسبت خلوت ترند. اما به هرحال در ماه هاي تابستاني جولاي تا آگست انتظار خيلي خلوت بودن ساحل را نداشته باشيد و از شلوغي و انرژي موجود در فضاي آن لذت ببريد.

پرين: بقاياي شهر باستاني پرين در 40 كيلومتري شهر كوش آداسي بسيار ديدني و فتوژنيك هستند. بندرگاه باستاني در 300 سال قبل از ميلاد در اوج خود بود. بندرگاهي را تصور كنيد كه پر از همهمه تاجران و كارگران است و همه در حال معامله و تجارت هستند. اين تصويري از بندر پرين در 300 سال قبل از ميلاد است. اما امروزه فقط بقايايي از اين بندر پر جنب و جوش تاريخي باقي مانده است كه ديدنش شما را به همان حال و هواي باستاني مي برد.  مهم ترين جاذبه گردشگري شهر باستاني پرين، معبد آتناست و طراحي دل انگيز كلاسيك آن بسيار ديدني است. تئاتر 6500 صندلي پرين نيز به خوبي حفظ شده است كه ديدنش از واجبات بازديد از پرين است. يك سفر يك روزه به پرين اوقاتي ايده آل را براي شما به ارمغان مي آورد، علي الخصوص اگر سفرتان را با بازديد از ميلتوس نيز تركيب كنيد.

ميلتوس: ميلتوس هم مثل پرين، يك شهر بندري است كه به زمان هلنيستيك تعلق دارد. كسب و كار در بندر ميلتوس تا قرن 14 هم پا برجا بوده است و اين بدين معناست كه آثار باستاني باقي مانده از ميلتوس هر كدام متعلق به يك دوره زماني هستند. اگر به ميلتوس رفتيد، به هيچ عنوان بازديد از تئاتر ميلتوس را كه 15000 صندلي دارد، از دست ندهيد. ساخت اين تئاتر به زمان يوناني ها برمي گردد، اما رومي ها به طور كامل آن را بازسازي كرده اند. درست بالاي تئاتر ميلتوس، بقايايي از ديوارهاي قلعه بيزانسي وجود دارد. در شرق آن هم معبد آپولو واقع شده است. يك حمام تاريخي نيز به نام فاستينا در ميلتوس وجود دارد كه به طور شگفت انگيزي به خوبي حفظ شده است و بازديد از آن متحيرتان مي كند. يك كاروانسراي سلجوقي نيز وجود دارد كه يك موزه بي نظير براي آشنايي با تاريخ ميلتوس و پرين است و با بازديد از آن سفرتان به پرين و ميلتوس تكميل مي شود.

ديديما: ديديما يك مركز مذهبي متعلق به دوران هلنيستيك است و در واقع دومين معبد بزرگ دنياي باستان به شمار مي آيد. ستون هاي معبد آپولو هنوز بعد از اين همه سال به خوبي حفظ شده اند و به خوبي قابل مشاهده هستند و به واقع مي توان گفت كه يكي از بهترين نمونه هاي معابد يوناني حفظ شده در تركيه به شمار مي آيد. مركز مذهبي ديديما بعد از اوراكل دلفي مهم ترين درجه اهميت را در دنياي كلاسيك باستان دارد.

روستاي كيرازلي: روستاي كيرازلي در ميان يك عالمه باغ و تاكستان هاي زيبا واقع شده است و حضور در آن احساس بي نظيري را در شما ايجاد مي كند و به همين دليل مي توانيد يك بعد از ظهر ايده آل و به يادماندني را در آن سپري كنيد. تعدادي رستوران و كافه بامزه و ديدني در روستاي كيرازلي وجود دارد و مي توانيد در آن ها چند ساعتي را به دور از شلوغي هاي شهر به آرامش بگذرانيد. اگر هم عاشق خوراكي هستيد، بهتر است كه شنبه ها به روستاي كيرازلي برويد و از بازار كشاورزان روستايي، ميوه هاي ارگانيك و خوش طعم خريداري كنيد.

شبه جزيره ديلك: شبه جزيره ديلك پر از مناظر كوهستاني زيبا و چشم اندازهاي ساحلي بي نظير است. در واقع شبه جزيره ديلك يك پارك ملي محسوب مي شود كه به راحتي مي توانيد يك سفر يك روزه به آن از كوش آداسي داشته باشيد. ديلك يك عالمه سواحل زيبا براي شنا و آفتاب گرفتن دارد. از طرفي مي توانيد از غار زئوس شبه جزيره ديلك نيز ديدن كنيد و يا در مسيرهاي جنگلي آن قدم بزنيد و از طبيعت ديلك لذت ببريد.

سفر با تور لحظه آخري كوش آداسي مساوي با چند روز خوشگذراني در كنار دريا و زير آفتاب دل انگيز خورشيد!

 

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان mehrparvaz و آدرس mehrparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com
تشریفات عروسی
تشریفات صبور بهترین برگزار کننده تشریفات عروسی
www.tashrifatsabour.com

سقف کاذب
آذران فضانما ارائه دهنده انواع سقف کاذب پی وی سی
www.azaran.com


کاشت مو
موسسه کلینیک کاشت مو و زیبایی
www.clinichairtransplantation.com

تور استانبول
آفر ویژه تور لحظه آخری استانبول
www.alefbatour.com

تور آنتالیا
تور لحظه آخری آنتالیا
www.mehrparvaz.com

دستگاه لیزر
قیمت دستگاه لیزر
http://www.personageco.com

سئو وب سایت
بهینه سازی سایت
www.papgroup.ir

<
تخلیه چاه
تخلیه چاه آریا
www.evacuation.ir

غرفه سازی
شرکت غرفه سازی رایکا سازان
www.raykasazan.com

تشریفات عروسی
تشریفات عروسی ثمین
www.tashrifatsamin.com

عینک آفتابی
نمایندگی کارل زایس در ایران
www.maadrac.com

پله برقی و آسانسور
پله برقی فوجی
www.fuji-lift.com

مبلمان اداری
مبلمان اداری محیط آرا
www.mohitara.com

hotels in tehran
Ferdowsi International Grand Hotel
www.ferdowsihotel.com

خدمات مجالس
خدمات مجالس مقصودلو
www.maghsoudloocatering.com

کلینیک جوانسازی پوست
نماینده رسمی تالگو
www.thalgoparis.com

قیمت مبلمان اداری
مبلمان اداری فضاگویا
www.fazagooya.com

بهترین جراح بینی
دکتر کریمیان فوق تخصص عمل جراحی زیبایی بینی
www.iran-plasticsurgery.ir

باغ و سالن عروسی
تشریفات مجالس ملل
www.melalceremony.com/

آتلیه کودک
آتلیه عکاسی کودک
www.bridalphotographystudio.com

مبلمان اداری مدرن
مبلمان اداری شرکت آذران فضانما
www.afn-furniture.com

عطر
فروش بهترين خوشبوترين عطر و ادکلن های زنانه و مردانه
www.atrara.ir

راه اندیشه
آموزشگاه کنکور راه اندیشه
www.raheandisheh.ir

کاغذ دیواری
فروشگاه اینترنتی پارسیان آذین زند
www.azinzand.com

تور مالزی
آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی
www.asemanabi.net

گوسفند زنده
قيمت گوسفند زنده
www.alivesheep.com

خدمات مجالس
خدمات مجالس الهه ناز
www.tashrifatelahenaz.com

شرکت غرفه سازی نمایشگاهی
غرفه سازی رایکا
www.rayka.design

کلینیک بتن
کلینیک بتن ایران
www.clinicbeton.ir

تشریفات عروسی
بهترین برگزار کننده تشریفات عروسی
www.tashrifataroos.com/

طراحی سایت وبهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان
وبلاگ مبلمان اداری فضاگویا
بهترین قیمت مبلمان اداری
fazagooya.blogspot.com

وبلاگ مبلمان اداری آفن
مبلمان اداری لوکس آفن
afn-furniture.blogspot.com

وبلاگ خدمات مجالس صبور
خدمات مجالس صبور
tashrifatsabour.blogspot.com

وبلاگ مبلمان اداری آذران
انواع مختلف پارتیشن های با کیفیت
azaran-fazanam.blogspot.com

وبلاگ تشریفات ثمین
تشریفات مجالس ثمین
tashrifatsamin.blogspot.com

وبلاگ کاغذ دیواری آذین زند
کاغذ دیواری کلاسیک با بیشترین تنوع
azinzand.blogspot.com

وبلاگ تشریفات عروسی مقصودلد
لوکس ترین باغ عروسی
maghsoudloocatering.blogspot.com

وبلاگ ردیاب وایزر
بهترین ردیاب آنلاین خودرو
wizerco.blogspot.com

وبلاگ کلینیک بینایی
کلینیک چشم پزشکی بینایی
binaii.blogspot.com

وبلاگ مجموعه برش لیزری پرسناژ
شرکت بین المللی پرسناژ
personageco.blogspot.com

وبلاگ آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی
آژانس مسافرتی آسمان آبی
asemaneabitravel.blogspot.com

وبلاگ کلینیک بتن ایران
تولید کننده مواد شیمیایی ساختمان
clinicbeton.blogspot.com

وبلاگ آژانس مسافرتی مهرپرواز سیوان
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
mehrparvaz.blogspot.com

وبلاگ تشریفات ملل
تشریفات و خدمات مجالس ملل
melalceremony1.blogspot.com

وبلاگ آژانس هواپیمایی الفبای سفر پارسیان
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
alefbatour.blogspot.com

وبلاگ مجموعه فضاسازان امین
طراحی و اجرای سیستم های قفسه بندی
fazasazanamin.blogspot.com

وبلاگ خرید اینترنتی بلیط هواپیما
خرید مستقیم بلیط هواپیما
jibojet.blogspot.com

طراحی وب سایت و سئو سایت :پیام آوران پارسیان

وبلاگ مبلمان اداری فضاگویا
بهترین قیمت مبلمان اداری
fazagooya.wordpress.com

وبلاگ مبلمان اداری آفن
مبلمان اداری لوکس آفن
afnfurniture.wordpress.com

وبلاگ خدمات مجالس صبور
خدمات مجالس صبور
tashrifatsabour.wordpress.com

وبلاگ مبلمان اداری آذران
انواع مختلف پارتیشن های با کیفیت
azaranblog.wordpress.com

وبلاگ تشریفات ثمین
تشریفات مجالس ثمین
tashrifatsamin.wordpress.com

وبلاگ کاغذ دیواری آذین زند
کاغذ دیواری کلاسیک با بیشترین تنوع
azinzand.wordpress.com

وبلاگ تشریفات عروسی مقصودلد
لوکس ترین باغ عروسی
maghsoudloocatering.wordpress.com

وبلاگ ردیاب وایزر
بهترین ردیاب آنلاین خودرو
wizerco.wordpress.com

وبلاگ کلینیک بینایی
کلینیک چشم پزشکی بینایی
binaii.wordpress.com

وبلاگ مجموعه برش لیزری پرسناژ
شرکت بین المللی پرسناژ
personageco.wordpress.com

وبلاگ آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی
آژانس مسافرتی آسمان آبی
asemaneabitravel.wordpress.com

وبلاگ کلینیک بتن ایران
تولید کننده مواد شیمیایی ساختمان
clinicbeton.wordpress.com

وبلاگ آژانس مسافرتی مهرپرواز سیوان
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
mehrparvaz.wordpress.com

وبلاگ تشریفات ملل
تشریفات و خدمات مجالس ملل
melalceremony.wordpress.com

وبلاگ آژانس هواپیمایی الفبای سفر پارسیان
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
alefbasafar.wordpress.com

وبلاگ مجموعه فضاسازان امین
طراحی و اجرای سیستم های قفسه بندی
fazasazanamin.wordpress.com

وبلاگ خرید اینترنتی بلیط هواپیما
خرید مستقیم بلیط هواپیما
jibojet.wordpress.com

طراحی وب سایت و سئو سایت :پیام آوران پارسیان